Vážení zákazníci,
veci sa kazia bez ohľadu na okolitú situáciu.
V takomto prípade si musíme pomôcť ako sa len dá. Zatiaľ vieme zabezpečovať servisné zásahy našimi technikmi, ale len v obmedzenej miere. Znamená to, že na servisné služby sa čaká dlhšie ako obvykle.
Ak by však mal však niekto z vás pocit, že si dokáže pomôcť aj sám, radi pošleme náhradný diel a budeme k dispozícii aj pri technickom poradenstve. Zašleme Vám montážne video, prípadne naši Vám budú naši kolegovia v rámci svojich možností radiť telefonicky.
Veríme, že to všetko spoločne zvládneme.
Však to poznáte
Však to poznáte. Človek si radšej priplatí, kúpi drahší ale kvalitnejší produkt, aby dlhšie vydržalo. Obvykle vydrží bez poruchy až do konca záručnej doby. A potom pomaličky začne najprv škrípať, (olupovať sa, spomaľovať, trhať sa …..) až nakoniec zastane (zhasne, rozthne sa, spľasne ….) úplne. Keďže bol produkt drahý, spočiatku ani neuvažujete o kúpe nového. Poctivo ho vozíte v aute, resp. obchádzate doma a dúfate, že sa nájde vhodný servis, kde za vhodnú cenu uvedú produkt do pôvodného stavu. Chvíľu veríte, že dodávateľ sa predsa o svoj produkt postará, aj keď sa ocitnete v núdzi a nie len vtedy, keď Vám ho novučičký priniesol, elegantne namontoval a promptne vyfakturoval. A právu teraz sa ocitáte v situácii, „keď už nikto nič negarantuje“. Od predajcu bambusových žalúzíí príde cynický e-mail, že „bambusové žalúzie neopravuje“. Mali ste si kúpiť obyčajné a nevymýšľať s drahými bambusovými. Predajca garážovej brány, ktorá Vám prestala fungovať, síce niekoho pošle, ale ešte nevie kedy. A už vôbec nevie, koľko to bude stáť, náhradné diely sú drahé. Viete, treba ich objednať u výrobcu. Určite sa vám to už stalo. Ale určite sa Vám to nestalo s našou garážovou bránou. Sme na trhu od roku 1991 a niektoré brány, ktoré teraz opravujeme, majú výrobný štítok z roku 1994. Svedčí to nielen o dlhej bezporuchovej prevádzke našich brán, ale aj o kvalitných náhradných dieloch, ktoré sú kompatibilné aj po 22 rokoch.
Kroky do garáže
PRVÝ KROK
Vyberte si dizajn panelov – každá brána by mala byť vyberaná tak, aby tvorila skvelý doplnok k vášmu domu. Najbežnejšie sú sekcionálne garážové brány s kazetovými, hladkými, pásovými a drážkovými panelmi.
DRUHÝ KROK
Vyberte si materiál – každá brána by mala byť vyrobená tak, aby vydržala. Sekcionálen garážové brány sú prevažne oceľové brány s kvalitným farbeným povrchom alebo populárne oceľové brány s povrchom imitujúcim drevo.
TRETÍ KROK
Vyberte si druh zateplenia – každá brána by mala spĺňať vaše predstavy o úsporách tepla. Najžiadanejšie sú brány s polyuretánovou izoláciou. Ich sekcie majú obojstranný oceľový plášť a mali by mať štandardnú hrúbku 4 cm. Niektoré firmy ponúkajú aj sekcie s hrúbkou 2 cm, ktoré sú síce lacnejšie, ale majú výrazne horšie izolačné vlastnosti. V ponuke sa tento fakt nezdôrazňuje, nezabudnite si spomínaný údaj vždy overiť.
ŠTVRTÝ KROK
Vyberte si povrchovú úpravu – každá brána by mala byť odolná a mala by sa ľahko udržiavať. V súčasnosti je najefektívnejší povrchom pre garážové brány typ Woodgrain – zrnitá povrchová úprava, nazývaná aj dezén štruktúry dreva. Tento povrch je jednoduchší na údržbu, ako alternatívne používaná hladká povrchová úprava. Dažďová voda nezanecháva na zrnitom povrchu stopy a drobné škrabance sú takmer neviditeľné.
PIATY KROK
Vyberte si farbu brány – každá brána môže mať takú farbu, akú potrebujete. Oceľové garážové brány možno zafarbiť na požadovaný odtieň priamo u dodávateľa a zladiť tak bránu s niektorými prvkami na fasáde – omietkou, okenicami či vstupnými dverami. Veľmi populárne brány sú oceľové brány s povrchovou úpravou imitujúcou drevo. Prelisy na povrchu sekcií sú tmavšie, čo vytvára veľmi atraktívny vzhľad brány.
ŠIESTY KROK
Vyberte si typ zasklenia – každá brána môže mať veľa svetla a môže byť naozaj jedinečná. Dekoratívne vložky k bránam môžu byť v akejkoľvek farbe, rozhodnete sa podľa farebnosti brány.
SIEDMY KROK
Vyberte si svojho dodávateľa, požiadajte ho o inštaláciu brány a vráťte sa na začiatok článku. Nie je jedno, kto sa bude starať o realizáciu vašich požiadaviek a s kým budete spolupracovať.
Dôležitá investícia.
Garážová brána je hotová veda. Kedysi mal každý slušný dom okrem vstupných dverí aj svoju starostlivo dizajnovanú bránu. Brány slúžili na vstup do dvora alebo priechodu a spoločenské postavenie majiteľa domu bolo vyjadrené aj kvalitou a vzhľadom takejto brány. Možno bola dokonca výroba brány zahájená zároveň s prvým výkopom základov stavby, veď výroba peknej, kvalitnej a funkčnej brány musela byť hotová veda.
Odvtedy sa veľa zmenilo, kvalitná a pekná brána je však stále kvalitná a pekná brána. Inou technológiou, za iný výrobný čas, ale pozornosť, ktorú je potrebné venovať jej výberu by mala byť rovnaká ako v dávnej minulosti. Málokto si uvedomí, že napríklad taká garážová brána je naväčším pohyblivým objektom na fasáde domu a samozrejme púta pozornosť celého svojho okolia. Garážová brána je dôležitá investícia a je našim právom očakávať, že bude roky slúžiť bez problémov. Veď ju pravdepodobne používame častejšie, ako samotné vchodové dvere. Výrobcovia okien venujú veľkú pozornosť aj financie do marketingu, spojenému s tepelno-izolačnými vlastnosťami okien. Čo takto zistiť si tento údaj aj o garážovej bráne ? Iste, v garáži priamo nespíme, ale ak je spojená s domom a prípadne je nad ňou detská izba, je teplo resp. chlad v garáži tiež dôležitý faktor. A aby bolo naše spoločenské postavenie dostatočne zabezpečené vzhľad brány je nanajvýš dôležitý. Toto všetko potrebujeme zabezpečiť, aby garážová brána splnila všetky požiadavky správneho investora či gazdu alebo pána továrnika. Preto je dôležité, aby sme vyhľadali kvalitného výrobcu možno aj naozaj s prvým výkopom na stavbe. Aby sme potom nemuseli robiť kompromisy so súkromníkom odvedľa, ktorý nám síce garážovú bránu predá a rýchlo namontuje, ale má ju len v bielej farbe a o pol roka zmení prevádzku na reštauračné služby. Ale my už fakt potrebujeme uzavrieť stavbu, lebo ide zima a ten veľký otvor treba niečím zaplniť.
Garážové brány Olymps Door otvárajú garáže už od roku 1991.
Problém s najlepšou cenou
Poznáte ten pocit, keď si potrebuje zaobstarať niečo, čoho je v ponuke stovky typov, druhov a vy nemáte ani chuť ani čas riešiť všetky technické a iné vychytávky daného produktu? Viete len to, čo by to niečo malo robiť a v čom by vám to malo doma pomáhať. Vtedy obvykle pomôže www.najlepšia.cena.sk alebo iná webová vychytávka. Ale ruku na srdce, nepovaľujú sa vám náhodou niekde doma takto „cenovo vychytané“ , neopraviteľné prípadne vôbec nezmontovateľné „produkty“?
Určite sa nepomýlite, keď najlbližšie položíte dodávateľovi otázku o servise, náhradných dieloch, montáži a tí odvážnejší aj o školeniach a certifikátoch personálu. Títo by mali byť školení priamo výrobcom a mali by disponovať overeným cerfikátom, ktorý zaručuje, že pri montáži aj opravách zariadenia budú disponovať originálnymi výrobkami aj náhradnými dielmi. Mali by mať minimálne adresu s kamennou predajňou, aby sa vám nestalo, že www. najlepšia.cena.sk je zrazu nedostupná a vy sa s vašou cenovou vychytávkou musíte obrátiť na skutočného predajcu, ktorý vám montáž alebo opravu u neho nezakúpeného produktu riadne spočíta.
V praxi to znamená to, že na www.smartdoor.sk v sekcii pohony vstupných brán nájdete len originálne výrobky talianskeho výrobcu NICE s.p.a. a LIFTMASTER. A tiež to, že tieto produkty Vám budú kvalifikovane namontované a tiež servisované vyškoleným a certifikovaným personálom SMART DOOR.
Obrázkové brány
Poznáte ten pocit, keď si potrebuje zaobstarať niečo, čoho je v ponuke stovky typov, druhov a vy nemáte ani chuť ani čas riešiť všetky technické a iné vychytávky daného produktu? Viete len to, čo by to niečo malo robiť a v čom by vám to malo doma pomáhať. Vtedy obvykle pomôže www.najlepšia.cena.sk alebo iná webová vychytávka. Ale ruku na srdce, nepovaľujú sa vám náhodou niekde doma takto „cenovo vychytané“ , neopraviteľné prípadne vôbec nezmontovateľné „produkty“?
Garážové brány nemusia byť nuda.
Zverejnili by ste svoj svetonázor na vlastnej garážovej bráne? Alebo by ste aspoň niečo povedali o svojich záujmoch, koníčkoch, či preferenciách? Je to odvaha, alebo nedostatok sebakontroly? Zvyšok sveta, ktorý má klasické biele alebo momentálne mimoriadne populárne sivé sekcionálne či rolovacie garážové brány sa môže povýšenecky usmievať. Ale vlastne prečo nie. Moja brána je môj majetok, riadne som ho kúpil a nechal namontovať na svoj vlastný dom a vlastný pozemok. Ak mám pocit, že potrebujem svetu niečo odkázať mám na to ideálny priestor.
Ďalšia možnosť je komerčná. Ceny bilboardov, pútačov a reklamných tabúľ síce v dôsledku ekonomickej krízy mierne klesli, ale aj tak sú stále nekresťanské. Tak prečo si nespropagovať vlastnú prevádzku či biznis úplne zdarma a navyše sa odlíšiť od konkurencie?
Miera dobrého vkusu je v tomto prípade iste diskutabilná, je možné si ale aj takúto výzdobu objednať u odborníkov. Naša firma spolupracuje s renomovanými grafikmi a výtvarníkmi, ktorí určite dokážu nadizajnovať garážovú bránu presne podľa požiadaviek zákazníka a zároveň zachovať vysoký štandard dobrého vkusu. A tak sa môžu stať garážové brány SMART DOOR druhom umenia. Galéria